HTML

Korall Kalcium

Korunk néma járványa a csontritkulás és hazánkba minimum egy millióra teszik a betegek számát. Felveszed a harcot a csontritkulás ellen? http://www.korallkalcium.hu

Friss topikok

Linkblog

Újabb tapasztalatok az Okinawai Korall Kalciumról (szénanátha, csontritkulás, stb.)

2014.09.17. 08:04 Soltész Gábor

 
 
 
 
 

Újabb tapasztalatok érkeztek az eredeti Okinawai Korall Kalcium előnyös élettani hatásait illetően, ide sorolandó például az éppen aktuális  szénanátha, a csontritkulás és bizonyos fájdalmakra gyakorolt kedvező hatása.


 
Ezen tapasztalatok közül osztok meg egy újabb adaggal.


"Kedves Gábor,

már tavaly is szedtem a szénanátha allergiámra az Okinawai Korall Kalciumot, de akkor kezdtem el szedni, mikor már benne voltam az allergiába, ennek ellenére jelentősen csökkentette a tüneteimet: nem viszketett a szemem, nem folyt az orrom és át tudtam aludni az éjszakákat.

Azóta is szedem a Korall Kalciumot, így képzeld, még most sincs semmi tünetem…15 éve nem volt ilyen…

Köszönöm Neked, hogy nem hagytad, hogy félvállról vegyem a dolgokat.

Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom az allergiára (is) az Okinawai Korall Kalciumot."

Hajkó Katalin
hajko.katalin@gmail.com



"Kedves Gábor !

Szeretném megköszönni Neked, és csapatodnak, hogy általatok használom a korall kalciumot.

Most voltam Tatabányán csontritkulás vizsgálaton. Az utóbbi vizsgálathoz képest most megint javult az eredményem.

Köszönöm ezt Nektek, szeretném, ha mások is használnák ezt, nekem nem érdekem, hogy ezt a terméket reklámozzam.

Nagyon szeretem a cikkeidet olvasni, amiből mindig tanulok valamit."

V. Istvánné, Erzsébet



"Kedves 7-Tiszta Forrás Kft.!

Röviden a tapasztalatom a Korall kalciummal kapcsolatban:

Több mint egy évvel ezelőtt köröm fájdalmaim kezdődtek, azután csont és fog fájdalmaim lettek. 5 hónapon át tartottak a panaszok, kipróbáltam többféle kalcium táplálékkiegészítőt, sajnos mindegyik sikertelen volt.

Tanácstalan voltam, hogy mit tegyek.

Sikerült informálódnom a korall kalciumról és azt gondoltam, hogy természetes eredetéből kiindulva, sikerül megoldani a problémámat. 1 nap után elmúlt a fájdalmam.


Köszönöm szépen a lehetőséget, hálás vagyok."

Üdvözlettel,
P. Tímea


További kellemes napot kívánva:
{%Sender.EmailSignature%}



Ügyfélszolgálat: 06-70/428-4803
E-mail: info@korallkalcium.hu
Web:
korallkalcium.hu
Korall Kalcium megrendelése: http://korallkalcium.hu/korall-kalcium-megrendeles/




Természetes megoldás savasodásra, csontritkulásra: Okinawai Korall Kalcium

De csak akkor, ha használjuk...


Okinawai Korall Kalcium megrendelése















 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korallkalcium.blog.hu/api/trackback/id/tr916705159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása