HTML

Korall Kalcium

Korunk néma járványa a csontritkulás és hazánkba minimum egy millióra teszik a betegek számát. Felveszed a harcot a csontritkulás ellen? http://www.korallkalcium.hu

Friss topikok

Linkblog

Négy emberből egy már töltötte betegen az ünnepeket!

2009.11.30. 18:23 Soltész Gábor

Hihetetlen ugye?

 

Kíváncsi voltam, vajon hogy védekeznek az emberek a téli betegségek, vírusok, és például a H1N1 ellen…

 

Készítettem egy felmérést annak érdekében, hogy lássam, mennyire vannak tudatában az emberek a megelőzés fontosságával.

A felmérésben résztvevők döntő többsége előre készül a téli vírusok megjelenésére, és megpróbál mindent megtenni annak érdekében, hogy elkerülje őket. Azonban 25%-nál előfordult már, hogy betegen, lázasan, ágyban fekve töltöttek valamilyen jeles eseményt, ünnepet, karácsonyt.

Ez nagyon meglepő adat! 4-ből 1?


Ez mi miatt lehetséges? A kevés információ, a nem megfelelő odafigyelés, vagy egyéb okok miatt?

Az egészségünk a legnagyobb kincsünk, és nem tehetjük ki állandó támadásoknak, mert akkor legyengül, és előbb utóbb megadja magát! De akkor mit lehet tenni, ha minden nap például a tömegközlekedés, a munkánk során állandó veszélynek vagyunk kitéve? Nem beszélve az állandó stresszről, ami a mai gazdasági helyzetet tekintve, egyre nagyobb nyomás alatt tart bennünket!

Ez ellen csak egyet tehetünk: Védekeznünk kell ellene, pótolni a szervezet hiányosságait! Ez alatt értem a minden napi vitaminszükségletet, a nyomelemek, és ásványi anyagok pótlását, hogy a szervezet teljes harci készültségben tudjon ellenállni a vírusok, és betegségek támadásának.

A kérdőívben feltettem egy kérdést:

Mi segítene abban, hogy mindezt megvalósíthasd? Nos,  érdekes válaszok születtek:

„HOGY A KORMÁNY TEGYEN VALAMIT MERT TÖNKRE MEGY A CÉG AHOL VAGYOK. ETTŐL VAGYOK IDEGES EZEN TE NEM TUDSZ SEGÍTENI.”
„Ne kelljen bemennem dolgozni az ünnepek alatt :)))”
„A környezetem is próbáljon megkímélni minden bajtól.”
„Ha nem kellene tömegben közlekednem naponta..”
„PÉNZ-PÉNZ ÉS KORRUPCIÓ MENTES ORSZÁG,LEGFÖKÉPPEN EGÉSZSÉG. HA VAN PÉNZ AKOR AZ ÖNGYÓGYITÁS IS KÖNYEBB LENNE.”
„Ha a gazdasági helyzet javulna, és a családom velem lehetne, nem kellene munka miatt Bp-re költözni, vagy a munkanélküliség miatt anyagi gondokkal.”
„minden télen megfázással küszködöm és elkapom az influenzát. Beoltatni nem szeretném magam, mert veszélyesnek tartom.”
„Fogalmam sincs. Az országban eluralkodó diktatúra minden ember egészségét kikezdi fokozott stressz formájában, ami ellen nem engednek tenni, azért az első mondat a válaszom.”
„Valami csodaszer ami megvéd a betegségektől.”

… és még sorolhatnám! Ez csak néhány a több száz válaszból, ami hozzánk befutott. Ezek után csak annyit kérdezek Tőled:

Tényleg ezeken múlik az egészségünk?

Biztos, hogy  először valamilyen külső, rajtunk kivülálló tényezőben (esetleg másban) kell keresnünk itt is az okot?

Kérlek írd le, Te mit gondolsz minderről! Szerinted is ezek a legfőbb okai annak, hogy nem tudunk eleget törődni az egészségünkkel?



ui: A kérdőívet kitöltők között kisorsoltam 3 doboz Okinawai Korall Kálciumot. Íme a nyertesek: J. Zoltánné Mátészalka, V. Ibolya Debrecen és H. István Budapest. A nyerteseknek gratulálok, email-ben értesítem őket!


uui: Ezúton megköszönöm a közreműködését azoknak, akik vették a fáradságot, és kitöltötték a kérdőívet! És ha csak az volt az eredménye mindennek, hogy egy kicsit elgondolkodtattam néhányakat az egészségükről, már megérte!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korallkalcium.blog.hu/api/trackback/id/tr931564378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havaseso 2009.12.18. 13:51:53

A múlt évben engem is ledöntött a lábamról az influenza. És ráadásul pont Szilveszterkor. Persze a jegyeket már megvettük, mivel úgy terveztük, hogy egy szervezett buliban várjuk meg az új évet. Elmenni azonban nem tudtam. Buli helyett borogatással szaladgált szegény férjem, mert 39,5 fokos lázam volt... Mindegy, túléltem. De nem szeretnék még egyszer így járni. Ezért rendeltem meg a Korall Kalciumot, amit ajánlottál.

Ja, és a válasz: Szerintem mindenki maga döntse el, hogy mennyit törődik az egészségével. De ha nem tesz érte semmit, aztán ne nyavalyogjon, ha mégis megbetegszik.
süti beállítások módosítása