HTML

Korall Kalcium

Korunk néma járványa a csontritkulás és hazánkba minimum egy millióra teszik a betegek számát. Felveszed a harcot a csontritkulás ellen? http://www.korallkalcium.hu

Friss topikok

Linkblog

Kinek az érdeke, hogy ne legyünk egészségesek?

2009.05.06. 19:25 Soltész Gábor

Régi kedves ismerősöm, dr. Barnás Mária, akitől már publikáltam itt a blogban egy cikket a vitaminokkal kapcsolatban, ismételten egy gyögyszemmel jelentkezett...

 

Mikor olvastam, azt hittem, hogy leesek a székről...                     Ilyet még orvos tollából (pedig ismerek egypárat, és dolgoztam is együtt egy-kettővel), ilyen nyíltsággal és őszinteséggel nem olvastam.

 

Nem is húzom az időt, olvassuk együtt ezeket a megrendítő sorokat egy az egyben, csak a magázó stílust írtam át az itt megszokott tegezőre:

"Te már biztosan tudod, hogy…

 - a szív-és érrendszeri betegségben, rákban, cukorbetegségben megbetegedettek száma is többszörösére emelkedett.

 - a nyugati világban a 3. leggyakoribb halálok az egészségügyi ellátás.
pl.: csak Amerikában évente több mint 250 ezer ember hal meg az egészségügy hibájából az Amerikai Orvosi Kamara saját folyóirata szerint.

 - az állami egészségügyi kiadások az elmúlt ötven évben százszorosára emelkedtek.

 - az allergia, rák, csontritkulás előfordulása az utóbbi 20 évben megduplázódott.

 - tavaly a világon a legnagyobb profitot termelő cég egy gyógyszergyár volt.

 - a csontritkulás okozta csonttörések következtében több nő hal meg évente, mint petefészek és méhnyak rákban együttvéve.

 - a fejlett országokban a népesség legalább egyharmada súlyos tápanyaghiányban szenved a legtöbb vitamin-és ásványi anyag vonatkozásában beleértve a gyermekeket is.

 - a WHO szerint a krónikus degeneratív betegségek legfőbb oka a tápanyaghiány.

 - Magyarországon a halálozások legalább 80%-a olyan betegségek következtében történik, amelyek egyszerű életmódváltással megelőzhetők és zömmel visszafordíthatók lennének.

 
Elgondolkodtál-e valaha azon, hogy..

 - Miért élnek az orvosok évekkel rövidebb életet, mint a betegeik?

 - Miért utasítaná vissza az onkológusok 3/4-e a kemoterápiát, ha daganatos lenne egy felmérés szerint?

- Miért támadja az orvosok többsége a természetes gyógymódokat, anélkül hogy sokszor tudná, hogy mi az a módszer, amit elutasít?

- Miért lehet olyan gyógyszereket benzinkúton kapni, amelyek mellékhatásai miatt bizonyítottan több ezer ember hal meg évente, bizonyos gyógynövényeket pedig tiltólistára helyeznek, amelyektől még soha nem halt meg senki, mert „nem biztonságosak"?

- Miért javasolnak az orvosok élethosszig tartó gyógyszeres kezelést olyan betegségekre (pld. magas vérnyomás, vércukor és vérzsír szint), amelyek megfelelő étrend, életmód és természetes anyagok segítségével néhány hét alatt szinte kivétel nélkül meggyógyíthatók?

- Elvinnéd-e az autódat egy olyan szerelőhöz, aki a hibát jelző lámpa kicsavarásával „javítaná" meg a járművet?

- Miért nem tankolsz rossz minőségű üzemanyagot az autódba és miért „tankolsz" rossz minőségű üzemanyagot a szervezetedbe, amikor azt nem
tudod újra cserélni, ha tönkremegy?

 
És végül:

 - elgondolkoztál-e valaha is azon, hogy az egészséged és életed egyedül a TE KEZÉBEN VAN, mert az, hogy Te egészséges legyél, az egyedül a TE ÉRDEKED?"

Dr. Barnás Mária orvos, aki hisz az emberi szervezet és a természet örök harmóniájában. 

Mária, megint csak köszönet ezért a gyöngyszemért.

Bárcsak minél több ilyen szemléletű orvos létezne, aki magát az embert helyezi a "gyógyítás" középpontjába, és nem mást...

Várjuk a folytatást, de előtte már alaposabban felkészülünk, nehogy a földön találjuk magunkat...

Addig is várom a véleményeket.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korallkalcium.blog.hu/api/trackback/id/tr601106780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dreyer 2009.05.07. 19:05:22

Nagyon örültem ennek a levélnek. Én nagyon boldog
vagyok, hogy már 20 éve meg mertem tenni azt a lépést, hogy nem megyek orvoshoz, nem szedek gyógyszert. Sajnos nagyon sok ember nem gondolkodik el, hogy hogy is van az életünk, a testünk, hogy működik, mire van szüksége, hogy jól
működjön. Ha beszélgetés közben én kijelentem, hogy nem kell mindjárt orvoshoz menni, hanem -
úgymondt - józan paraszti ésszel gondold végig, mi
okozhatja a betegségedet. Tehát egyszerűen.
Én már megtudtam gyógyitani magam az összes régi
betegségemből, de egyszercsak azt éreztem, hogy a
testemnek ellenére szüksége van valamire, valami
hiányzik. Erre jött egy telefon -talán másnap- hogy foglalkoznák e táplálékkiegszítőkkel, vagy
egyáltalán érdekel e, mint fogyasztót. Elolvastam
és rájöttem, ráéreztem, hogy ez az ami hiányzik
nekem. Azóta -ennek már 9 éve- renszeresen fogyasztom az ásványianyag, vitamin tartalmú szereket. Nem gyógyszereket.
Köszönöm jól megvagyok. Sokan nem tudják elképzelni, hogy lehet gyógyszer nélkül élni. Hogy
van az hogy én ilyen jól vagyok, s ekkor mondom
pont azért mert nem eszem gyógyszert.

Én a kemoterápiával kapcsoltban kérdeztem meg orvost. Ugyanis én úgy gondoltam, hogy a kemo nem használ, sőt a még meglévő immunrendszert is tönkre testi - és megdöbbentem a válaszon. Ugyanis azt mondta, hogy ez így is van. Megkérdeztem akkor miért teszik tönkre az embereket,ha már segíteni nem tudnak, azt a választ kaptam, azért adják, hogy a beteg lássa,hogy foglalkoznak vele. Milyen egyszerű lenne azt mondani, hogy nézze, én nem tudok önnek
segíteni, nézzen más gyógymód után.
Nagyon örülök, hogy azért vannak orvosok, akik túl
látnak a nekik bekorlátozott ismereteiken.
Igazából az kellene, hogy az emberek rájöjjenek,hogy magukban keressék a gyógyulást.
Sajno a tv., rádió mindig az ijesztgetéssel jön,és
sok ember már ettől megbetegszik.

Ipgaz 2009.05.08. 09:43:32

Dr. Barnás Máriából a kereskedő beszél, nem az orvos.

Fruti 2009.05.10. 09:41:38

@Ipgaz: A gyógyszergyártó cégekből pedig az önzetlen emberbaráti szeretet? Ugyan már!

Szerencsére egyre több olyan orvossal találkozom, akik nem kizárólag a nyugati orvoslásban látják egy-egy betegség gyógyítását.
Példaként említeném a háziorvosomat, aki nem a bogyókat írogatja nyakló nélkül a betegeinek, hanem az egészséges táplálkozásra, életmódra bíztat, tanácsokat ad, gyógyteákat, gyógytornát, mozgást javasol. Klubtalálkozót szerevezett, melyet kéthetente tart, és ott valóban az egész-séggel kapcsolatos tanácsokkal lát el mindenkit. És ezt teljesen ingyen!
Ő és a hozzá hasonló orvosok valószínűleg azok közé tartoznak, akiket nem tud(ott) megvásárolni egy-egy gyógyszergyártó.
Ehhez persze először is tisztességesen meg kellene fizetni az orvosokat (is)...

Soltész Gábor · http://www.korallkalcium.hu 2009.05.10. 19:47:22

Kedves Fruti,

örömmel olvasom, hogy ilyen háziorvossal hozta össze a sors.

Azonban a tisztesség és korrektség szerintem nem pénz kérdése; mint ahogy a háziorvosa is ingyen szervez találkozókat és tájékoztatja korrekt módon a pácienseit...

Körömcsiga 2009.05.16. 07:43:34

Csak egy pár észrevétel. Gondolom az orvosnő is látja, hogy az embereket érő stressz, és a környezeti hatások változtak leginkább. Ez ellen csak magad tehetsz, ha változtatsz az étkezéseden, de nem törődsz a fentiekkel, ugyanott vagy. Dédapám pipázott éjjel-nappal, stampóval indította a napot szalonnával zárta, mégis 92 évet élt gondtalanul... Biztos csak lugosítania kellett volna, hogy 150-et éljen :) Ja, stressz az nem nagyon volt a földeken csak mozgás, ezen kellene elgondolkozni.

Soltész Gábor · http://www.korallkalcium.hu 2009.05.18. 20:17:37

@Körömcsiga:
És ki okozza az embereket érő stresszt, és ki alakítja a környezeti hatásokat?
Nem az ember saját maga?

Ne felejtsük, hogy mennyivel mások voltak dédapja idejében az életkörülmények és az életmód. Valószínűleg a dédapja több feldolgozás nélküli és vegyszermentes zöldséggel és gyümölccsel találkozott például, mint a mai átlagember, tisztább ivóvizet fogyasztott, és még sorolhatnám, így nem kellett különösebben a lúgosítással foglalkoznia...

A korszakok, életlehetőségek jelentősen változtak azóta, így a mai embert nem lehet hasonlítani, egy 100 évvel ezelőtt élttel; nem biztos, hogy a pipa és a stampó a hosszú élet "titka", de természetesen ki lehet próbálni...

Tom Benko 2009.10.04. 21:11:49

Csak úgy kíváncsiságból: Akkor mit tegyen a daganatával a beteg?

Soltész Gábor · http://www.korallkalcium.hu 2009.10.05. 12:41:41

@Tom Benko:
így a pontos probléma ismeretének hiányában csak általánosságban tudok
válaszolni:

először is keressen egy olyan segítőt (pl. orvos, természetgyógyász), aki
nem csak a probléma tüneteit igyekszik kezelni (sugárterápia, kemoterápia, életmód váltás, stb.), hanem segít felderíteni a probléma kiváltó (pl. lelki) oka(i)t is.
Természetesen ez is egy feladat, hogy megtalálja az erre alkalmas személyt.

másodszor működjön együtt a segítővel, ha már mellette döntött, akkor fogadja meg a tanácsait és valósítsa is meg azokat.
Ne azt várja el, hogy más oldja meg a problémáját saját maga helyett.
Ugyanis sohasem az orvos, természetgyógyász gyógyít (mindenki csak saját magát képes meggyógyítani), ők csak megadják a gyógyuláshoz szükséges
segítséget...

Amint az ember visszatér a “helyes” útra, betartja a természet törvényeit,
beindulnak a gyógyulási folyamatok...
süti beállítások módosítása